Rene´Bruun: Valg og kval..
Wer die wahl hat, hat die qual! Af: Rene Bruun. I april måned købte jeg en Severne Redwing (RW)
Read MoreBare en wannabee surfer

Wer die wahl hat, hat die qual! Af: Rene Bruun. I april måned købte jeg en Severne Redwing (RW)
Read MoreNu er jeg jo en erklæret tøsedreng, og hader grundlæggende at være på vandet når det blæser ret meget mere
Read MoreVar lige et smut på vandet i dag,- det var spændende faktisk. Nu er fordelen ved at være Captain Slow,
Read MoreI dag skulle der foiles,- det er jo lørdag 🙂 Flot fremmøde på spottet, især set vejrmelding i betragtning,- svær
Read MoreAllerførst, og det er vigtigt at holde for øje, så er min viden om shims yderst begrænset, og i nedenstående
Read MoreI dag fik jeg lige en hurtig session på Severnefoilen. Ganske meget vind. Da jeg riggede op var der omkring
Read More