Overtroisk?
Har været lidt i tvivl om jeg rent faktisk skulle skrive denne beretning fra i dag. Nu skriver jeg den,
Read MoreBare en wannabee surfer

Har været lidt i tvivl om jeg rent faktisk skulle skrive denne beretning fra i dag. Nu skriver jeg den,
Read MorePå opfordring kommer her virkelig en gang nørderi. Hvis du ikke interesserer dig for GPS udlæsninger, spikes, fejlkilder og nørderi,
Read MoreWHAT Er nok en rimelig antagelse, at de fleste læsere vil tænke. Og det er for så vidt også korrekt,
Read MoreTja, så må bensens.dk igen til kamp. Til kamp for glæden ved at sejle i fladt vand. Det gælder for
Read MoreMan kan vist ikke andet end påstå, at Surfers Paradise og Ebeltoft Vig er i det gavmilde hjørne. Endnu en
Read More