Rene´B: To wing or..
To Wing or not to Wing! I går talte jeg med en amerikaner ovre i The Frans Paradise. Manden var
Read MoreBare en wannabee surfer

To Wing or not to Wing! I går talte jeg med en amerikaner ovre i The Frans Paradise. Manden var
Read MoreSå har Balroggen været forbi frisør igen. Og selv om man skulle tro at Balrogger, der jo er en klon
Read MoreJeg har selvfølgelig også læst seneste blog her på siden (Om Bonaire) Her sejler Rene´på en JP. Og så var
Read MoreBonaire betyder God Vind, og ikke uden grund. Lidt nørderi fra Bonaire. Der var god vind i formiddag,
Read MoreI morgen fylder den gode Balrog 11 mrd. Og det vil så betyde at han har haft os i pleje
Read MoreDanser med ulve – foiler med skilpadder OK den er måske lidt søgt, men der er faktisk masser af skildpadder
Read More