Fed, fed foildag
For at sige det på rigsdansk. vi ramte den lige i røven….(citat John Faxe) De der forvirrede vejrprofeter fra Yr.no,
Read MoreBare en wannabee surfer

For at sige det på rigsdansk. vi ramte den lige i røven….(citat John Faxe) De der forvirrede vejrprofeter fra Yr.no,
Read MoreNu har wingfoil jo været på banen, nok et par år tror jeg. Redaktionen plejer jo at være med på
Read MoreI dag fik jeg testet min Loft Skyscape 7,0 Faktisk blev der testet en del, når alt kommer til alt.
Read MoreJeg har modtaget så mange henvendelser omkring min NP Glide Wind, både på stranden og ikke mindst online. Har lovet
Read MoreOk, der var sådan set kun een svækling i dag, nemlig redaktøren, men overskriften er jo god 🙂 Sådan mere
Read MoreDen ene efter anden , carbonfræsende, fuselageforlænget, mastesvulmende foil sprøjtes ud i øjeblikket. Der går stort set ikke en dag,
Read More