web analytics

Blå (grønt) flag 28 juli

Hjem Fora Forum Blå (grønt) flag 28 juli

• This topic has 1 svar, 1 stemme, and was last updated 1 week siden by Henrik.
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Redak
    Keymaster

Foil og fest kl. 11

Blå Flag, eller på vandet.

#1217 Reply
    Henrik
    Gæst

Hold da op !
    Startede med at Bensen opfordrede til at fremskynde mødetidspunktet til kl 10.
    Grundet årets varmeste nat var jeg på ingen måde vel-udhvilet og aksepterer bare
    Tidspunktet, ( havde ikke haft øjne til selv at se udsigterne ) men var dog vågen nok til at varsko Anne.
    På spotted kl 10 hvor jeg mødte Eddi der var ude at lufte Bensen. Eddi fulgte dog hurtigt Bensen retur, selv om han nok ikke havde fået den forvæntede luftetur.
    Nå alle samlet og der blev rigget 6,5 ( Anne ) 7,0 og 7,2 til os på foil.
    Vinden steg mærkbart ved afslutningen af vores oprigning, men vi var nu enige om at udvise mandsmod ( m-K )
    Der var rigeligt da vi kom ud og med høj puls og tynd mave ( jeg også med morgenhår ) kæmpede vi bravt for bare at overleve med en smule anstændighed i behold.
    Efter en 45 min tid trak vi op til fregatten hvor der faktisk var lidt mindre vind og roliger søgang, som bensen sagde ” jeg tror faktisk man kan foile her “.
    Her fik vi faktisk flere fine ture selv om vi efterhånden var noget maste.
    Bensen trak ind da hans ” doping ” aftog i virkning, det sagde han i hvert fald.
    Vi andre ved jo godt at man får korte arme og ens røv begynder at klø af doping, men vi tror jo på ham. Ikk?
    Nu blev Anne lidt udfordret, p.ga. ” lange arme ” havde hun svært ved at gå dybt og kom nærmest længere og længere ud i vigen, vi stoppede lidt og fik lidt at drikke og hvilede armene lidt og så lykkedes det.
    Udfordrende dag men dejligt at komme i sommerdragten og på vandet, det har været lidt for sjældent her på det sidste.
    Tak til mine kompetanter for hyggeligt selskab.
    Henrik

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Svar til: Blå (grønt) flag 28 juli
Dine informationer: